SZKOŁA PRZYSPOSABIAJĄCA DO PRACY
Drodzy Uczniowie!
Poniżej znajdują się materiały do realizacji na zajęciach lekcyjnych podczas nauki w domu.
Zachęcam Was do regularnego rozwiązywania zadań.
W razie trudności proszę się kontaktować z wychowawcą lub nauczycielem przedmiotu.
Pamiętajcie również o codziennych spotkaniach na platformie Teams, gdzie odbywają się lekcje z Waszymi Nauczycielami.
Marta Łącka- Wąs
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
FUNKCJONOWANIE OSOBISTE I SPOŁECZNE
Przepisz lekcję i temat do zeszytu.
Lekcja
Temat: Coraz bliżej święta ... - ćwiczenia kalendarzowe.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE KOMUNIKOWANIE SIĘ
Przepisz lekcję i temat do zeszytu.
Lekcja
Temat: Kulturalne zachowanie w korespondencji elektronicznej.
pobierz lekcję poziom I
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZAJĘCIA KSZTAŁTUJĄCE KREATYWNOŚĆ
Lekcja
Temat: Polonez – polski taniec narodowy.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lekcja
Temat: Zumba
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
PRZYSPOSOBIENIE DO PRACY
Przepisz lekcję i temat do zeszytu.
Lekcja 1
Temat: Nasze przedświąteczne domowe obowiązki.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lekcja 2
Temat: Przedświąteczne porządki - zadanie praktyczne.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przepisz lekcję i temat do zeszytu.
Lekcja 3
Temat: Z listą na zakupy.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przepisz lekcję i temat do zeszytu.
Lekcja 4
Temat: Kartka świąteczna.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
KLUB PRZEDSIĘBIORCZY UCZEŃ
Witam Drodzy Państwo. 😊 Na ten tydzień podsyłamy Wam materiał na temat NAUKI, a nawet ZDALNEJ NAUKI:
"ZASADY I REGUŁY POMOCNE W CZASIE ZDALNEGO NAUCZANIA"😊
Obejrzyjcie film, który wyjaśni Wam zapisane tu zasady, a następnie zastanówcie się,które zasady stosujecie, a których nie? I czy chcielibyście to zmienić? Do dyskusji zapraszam z nauczycielami podczas zajęć online.
1. Plan nauki.
2. Odpowiednia pora.
3. Miejsce do nauki.
4. Ładne notatki.
5. Czas na przyjemności.
6. Przerwy w nauce.
7. Poćwicz.
8.Wspólna nauka.
9. Doceń zalety.
10. Niedługo ferie :).
https://www.youtube.com/watch?v=tGMtTE0R7wc&list=RDCMUCyEJylzej5c0jOLtDeyjQkQ&index=15
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZAJĘCIA REWALIDACYJNE Z OLIGOFRENOPEDAGOGIEM
Drodzy Uczniowie,
przesyłamy Wam zadania z rewalidacji do realizacji w tym tygodniu. Prosimy, abyście uzupełnione karty pracy wkleili do zeszytu z rewalidacji.
Zadania podzielone są na dwa poziomy. Nie musisz zrobić wszystkich zadań. Możesz wykonać wybrane zadania (najlepiej te, które lubisz) z I i II lub tylko z jednego poziomu.
POZIOM I
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZAJĘCIA Z TYFLOPEDAGOGIEM
pobierz załącznik 1
pobierz załącznik 2
pobierz załącznik 3
pobierz załącznik 4
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
TERAPIA DZIECKA Z AUTYZMEM - P. SOJKA
Piotr W. kl. III, załącznik 1, załącznik 2
Adran M. kl.III, załącznik 1
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
FIZJOTERAPIA
Piotr J. kl. IIa
Adrian M. kl. III
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
LOGOPEDIA
Kochani uczniowie, Drodzy Rodzice!
Witam Was bardzo serdecznie na zdalnym nauczaniu. Bardzo proszę o wykonywanie w miarę możliwości ćwiczeń poniżej. Dla każdego z Was zamieściłam również indywidualną kartę pracy. Wykonane karty pracy możecie wklejać do zeszytu, najlepiej formatu A-4. Sprawdzimy po powrocie do szkoły. Jeśli komuś wygodniej, może też wysyłać zdjęcia wykonanego zadania na mój adres e-mail: katarzyna.logopeda@op.pl. W razie jakichkolwiek problemów, możecie do mnie pisać na podany adres.
p. Kasia logopeda.
Proszę ćwiczyć codziennie następujące ćwiczenia:
-
dmuchanie na różne przedmioty, np.: kulki z waty, skrawki papieru, piórka, piłeczki, puch z mlecza, wiatraczki, łódeczki na wodzie itp.(np. zabawa w wiatr);
-
zabawy z użyciem rurki, np.: dmuchanie nad powierzchnią wody w szklance w celu zrobienia dołka, “gotowanie wody” czyli dmuchanie przez rurkę zanurzoną w wodzie, rozdmuchiwanie kaszy, ryżu, piasku, “mecz piłeczek ping-pongowych” czyli wdmuchiwanie piłeczki przeciwnikowi do bramki zbudowanej z klocków, wydmuchiwanie baniek mydlanych;
-
zabawy ze świecą, np.: “tańczący płomień” czyli delikatne dmuchanie, aby płomień drgał, ale nie zgasł, zdmuchiwanie płomienia z dużej odległości, zdmuchiwanie kilku lub kilkunastu świeczek jednocześnie( zabawa w urodziny);
-
zabawy ze spółgłoskami, np.: naśladowanie odgłosów otoczenia – szumiący wiatr: szszszszsz..., szeleszczące liście: sz, sz, sz, sz, syczący wąż: sssssssss....., wypuszczająca parę lokomotywa: f, f, f, f, fffffffffffff....., jadąca lokomotywa: cz, cz, cz, cz, bzyczenie osy: zzzzzzzzzz...., piłowanie drewna: ż, ż, ż, ż;
-
wysuwanie języka na brodę( język może być np. ruchliwym zwierzątkiem lub akrobatą),
-
unoszenie koniuszka języka w kierunku nosa,
-
“wahadełko” – sięganie koniuszkiem języka do lewego i prawego kącika ust,
-
unoszenie języka, w szeroko otwartej buzi, do wałka dziąsłowego i opuszczanie go do pozycji jak przy głosce a
II. Ponadto proszę wykonać karty pracy zawarte w załączniku.
Marzena A. Kl. Ic | Marcin K. Kl. IIa | Julia M. Kl. IIb |
Gabriela M. Kl. Ic | Piotr J. Kl. IIa | Paulina B. Kl. III |
Wiktor W. Kl. Ic | Oliwia K. Kl. IIb |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------